Zürafa Sophie

Diş çıkartma dönemlerinde bebekler ne bulsa ağızlarına sokmak, diş etlerini kaşıyıp bir nebze olsun rahatlamak  isterler. Bu dönemin dünya çapında en meşhur oyuncağı " Sophie the Giraffe" . Amazon.com un Bebek segmentinde en çok satanlar listesinde sürekli bir numara olan bu oyuncak artık Türkiye' de. %100 doğal kauçuktan üretilen zürafa 5 duyuya hitap ediyormuş.
Üzerindeki koyu renkli benekler görsel uyarılmayı sağlıyor, açıklı koyulu kontrast renkler bebekler için oldukça dikkat çekiyor. Oyuncağı sıkınca çıkan ses işitsel uyarı yapıyor, bir süre sonra da sebep-sonuç ilişkisi kurmasını sağlıyor. Gıda boyası ile renklendirilen oyuncak çiğnemek için biberon emziği kadar güvenli .
Kulakları, boynuzları, bacakları ile dişetinin farklı yerlerine hitap ediyor.Anne cildine dokunma hissi veren yumuşak dokunuşu psikolojik ve duygusal olarak bebeği sakinleştiriyor. Hevea ağacının kokusu ile diğer oyuncaklar arasından seçilmesini sağlıyor. 18cm lik boyu ile oldukça hafif olan Sophie, bebekler tarafından kolayca kavranabiliyor.

Sophie nin fiyatı 59.99TL... Değer mi değmez mi siz karar verin.





7 yorum:

  1. diş kaşıma aparatlarının hiçbir işe yaramadığını yada yaramayacağını düşünüyorum,çünkü o dönemde bütün bebeklerin her türlü nesneyi ağzına götürdüğünden ve farklı objeler ilgi çektiğinden kısa bir süre kullanım içinde sophie için değmez diyorum:) çok sevimli o ayrı tabiki:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem sizin gibi düşünüyorum hem de bu kadar çok insan yanılamaz ya diyorum, sevimliliği ağır basıyor alıyorum :)

      Sil
  2. Benim hicbirseyle oyalanmayan yaramaz kızımı günde hiç değilse 15 dakika oyalıyor oda bana yetiyor fiyatına bakmadan alıp kasada şok gecirme anlarım bayağı komikti o da ayrı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle oynasın...dikkat edin düşürmesin :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. ben Joker den aldım, yakınınızda Joker yok ise bu adresten alabilirsiniz

      http://www.sophieturkiye.com/satin-al/urunler.php?urunno=1

      Sil
  4. Şu anda en ihtiyacımız olan şey bu olabilir. Ateş 4,5 aylık ve her şey ağzında. Şimdilik su dolu şekilli diş kaşıma ürünlerini kullanıyoruz. Sophie Ateş'in ağzına layık görünüyor :)
    www.atesveben.com

    YanıtlaSil