Fotoğraf Burçin Çobanoğlu

Geçmiş geçmişte kalmasın, elimizde belgeler olsun hiç bir anımızı unutmayalım, bizden çoook sonraları bile bakıp neydik nasıldık bilsinler diye fotoğraf çektiriyoruz. Sosyal medya ile fotoğrafa merak hızla arttı.. Belli başlı fotoğrafçıların tekelinden çıktı fotoğrafçılık mesleği geniş alanlara yayıldı ve farklı vizyonlarda gençler fotoğrafçılık mesleğine gönül verdiler. Çok da iyi oldu. Oldum olası fotoğraf bakmayı çok seven biriyim..Evlenirken "gelin takip" denilen kısmı atlayıp açık havada biraz fotoğraf çektirdik ama bebicyonun doğumunda bu konuya özenmek istedim. Bankada çalışırken tanıştığım yakın arkadaşım olan Burçin Çobanoğlu nun bankadan ayrılıp fotoğrafçı olması sürecini yakından takip etmiş ve ne kadar başarılı işlere imza attığını görmüştüm. İlk gününden beri ona inanmıştım ve gerçekten de konusunda başarılı olmuştu. Hemen Burçinle iletişime geçip doğuma bir ay kala stüdyosunda buluştuk ve bebicyonun babası ile kocaman karnımı vurgulayacak duygusal, komik, romantik pozlar verdik. Bu gibi şeylerde hemen sıkıntılanan eşim kızı için beni şaşırtan bir performans sergiledi.. Doğum sabahı ise Burçin bizden önce hastaneydi:) beni ameliyathaneye aldıklarında epidural yapılırken ben bir yandan eşim ile fotoğrafçıyı içeri almadınız, bir dakka sakın başlamayın diye ekibi uyarıyordum. Kızımı kucağıma verdiklerinde nasıl ağladığım, annemin sevinci, bebicyonun ilk tartılması, boy ölçülmesine kadar her detayda Burçin deklanşöre basmış sağolsun. Şimdi baktığımda albüme o günlerimizi dün gibi hatırlıyorum. Eline sağlık Burçin.

1 yorum: