Bebek Bakarken Olmazsa Olmaz - 3 ve 4

Anne karnındaki 36.5 derecelik sıcaklıktan çıkıp bir anda yaşadığımız ortama adapte olmalarını beklediğimiz bebeklerimiz, üşüyüp üşümediklerini bize ifade edemiyorlar ne yazık ki... Doktorlar bebekler için ideal oda sıcaklığının 23 derece olduğunu söylüyor. Bunu hissederek ayarlamanız biraz olanaksız. O sebeple bir derece almanız bence gerekli. Ben ilk etapta en uygun fiyatlı oda derecesini almıştım,eve gelip evdeki bir diğer derecemle karşılaştırdığımda yanlış ölçtüğünü fark ettim. Onu hemen iade edip daha pahalı ama iki fonksiyonlu bir ürün tercih ettim. Avent in çiçek şekilli termometresi hem ( suda batmıyor) suyun derecesini ölçüyor, hem de oda termometresi olarak kullanabiliyor.
( Bebicyo 2.5 aylıkken gittiğimiz Bodrum- Çeşme seyahatinde biz bu ürünü en çok deniz suyunun sıcaklığını ölçmek için kullanmıştık. Ona göre denize sokmuştuk ya da sokmamıştık.)


Derken kış geldi, kaloriferler yanmaya başladı, ev gayet dozunda sıcak, artık dereceye gerek yok diyorsunuz belki... ama bu sefer de Hava Nemlendirme Cihazına ihtiyacınız olacak. Odanın havası kaloriferle çok kuruduğundan bebeğinizin boğazında kuruluk oluyor,ve bu da onu öksürtüyor.Doktorunuz zaten kış aylarında  bebeğinizde burun tıkanıklığı, ya da öksürük olduğunda bunu size öğütleyecektir. Bebeğinizin hastalanmasını beklemeden bence nemlendirme cihazı edinin. Benim kullandığım Mehtap marka. Gece lambası olarak kullanabileceğiniz mavi ışığıda cabası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder