Dişler Çıkarken

Diş çıkarmanın ne kadar zor olduğunu yavrunuzda gözlemleyince Allahım neden dişlerimizle doğmuyoruz diye isyan ediyorsunuz. Aslında dişli doğan bebekler var, ama bizim konumuz değil.
Bizim konumuz diş çıkartıtrken damağı kaşınan bebeğinizi nasıl rahatlatabileceğiniz...


Bebicyo diş kaşıyıcılarını, oyuncaklarını değil de sivri şeyleri ağzına sokmak istiyordu. Dolayısıyla aklıma gelen ilk şeylerden biri Nuk un diş eğitim setinden faydalanmaktı.2 farklı tipte fırçadan oluşan bu sette bir sarı parça var. Bu parçayı fırçanın ortasına takarsanız bebeğiniz kendini kusturacak kadar gerilere itemiyor fırçayı, diş fırçalar gibi ağzında rahatça oynayabilir, biraz olsun kendini rahatlatabilir.


Bebicyo hep benim parmaklarımı ağzına sokmaya çalışırdı. Sonra bunu herkese yapmaya başladı, herkesin elinin temizliğini bilemeyeceğim için ben bu sefer yöntemi denedim.
Bebekler için özel diş macunu aldım. Onun içinden parmağa giyilebilen diş fırçası çıkıyor. Ben de diş fırçasını parmağıma giyerek bi güzel bebicyo nun dişlerini kaşıdım durdum. Gelen misafirlerede "şunu parmağınıaz takar mısınız " diye rica edip güvenle kızımın misafirlerimizin parmaklarını kemirmesini seyrettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder